خدمات الکترونیک
سامانه پاسخگويي وزارت ارتباطات و فناوري اطلاعات
شرح خدمت:
در راستاي افزايش رضايت مشتريان زيرمجموعه­ هاي وزارت ارتباطات و فناوري اطلاعات از طريق ارتباط با مشتركين نهايي، سامانه پاسخگويي 195 در آذر ماه سال 1392 راه اندازي گرديد. كليه مشتركين گرامي مي­توانند با مراجعه به سايت www.195.irيا تماس با تلفن گوياي 195 يا شماره پيامك 600195 و يا آدرس پست الكترونيك 195@ict.gov.ir ،درخواست ملاقات با مقام عالي وزارت، درخواست/شكايت، انتقاد، پيشنهاد يا تشكر خود را در خصوص خدمات ارائه شده­ زيرمجموعه­ هاي اين وزارتخانه ( سازمان ­ها و شركت­هاي ذيربط ) كه داراي مشترك و كاربر نهايي مي­باشند ثبت نمايند.
نوع خدمت:
تعاملي
نحوه ارائه خدمت:
مدارک مورد نیاز:
فرآیند انجام کار:
لینک مرتبط با خدمت:
Powered by DorsaPortal