خدمات الکترونیک
اصلاح و تغییر مجوز فعالیت دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری (بند ب)
شرح خدمت:
ثبت نام در سامانه ta.mcth.ir ( سامانه جامع دفاتر خدمات مسافرتی) با ذکر مشخصات کامل متقاضی به همراه شماره موبایل و آدرس ایمیل و اسکن کلیه مدارک مرتبط با متقاضی ..ثبت نام در سامانه 5 مرحله بوده که متقاضی می بایست در زمان ثبت نام نسبت به تکمیل آن اقدام نماید .زمان ثبت نام متقاضی و مدیر فنی همزمان انجام می پذیرد، پس از ثبت پیامک برای متقاضی ارسال می گردد.مبنی بر اینکه برای ادامه روند از طریق ادارات کل استان ها پیگیری نماید . ادارات استانی درخواست متقاضی را بررسی نموده و پس از موافقت اولیه از سوی استان متقاضی برای تعیین صلاحیت به حراست و تشخیص هویت و وزارت بهداشت معرفی می شود سپس برای ادامه روند معرفی نام و مکان و ضمانت نامه بانکی می تواند از طریق سامانه مذکور اقدام نموده و پس از ارائه ضمانت نامه بانکی و تکمیل روند کار پروانه بهره برداری برای آن صادر شود.
نوع خدمت:
تعاملی
نحوه ارائه خدمت:
مدارک مورد نیاز:
مدارک مورد نیاز اسکن عکس 3*4 - کپی شناسنامه از صفحه اول و آخر - کپی کارت ملی - کپی کارت پایان خدمت برای آقایون - مدرک تحصیلی -سوابق فعالیت در زمینه تور گردانی و گردشگری - لوح مدیر فنی - استعلام حراست - تشخیص هویت و بهداشت
فرآیند انجام کار:
لینک مرتبط با خدمت:
Powered by DorsaPortal