خدمات الکترونیک

فیلتر

از
تا
جستجو
گروه
مرتب شود با
به صورت
تعداد موارد یافت شده : 12 تعداد موارد یافت شده ی امروز: 0
لیست خدمات
نظرسنجی
شرح خدمت:
صندوق بازنشستگی کشوری در نظر دارد با مشارکت و اعمال نظرات شما عزیزان در خصوص طراحی، اصلاح و بهبود فرآیند انواع خدمات این صندوق اقدام نماید
نوع خدمت: تعاملی
نحوه ارائه خدمت:
گواهی کسر از حقوق / اعتبارسنجی گواهی
شرح خدمت:
به منظور رفاه حال بازنشستگان و وظیفه‌بگیران گرامی و کاهش مراجعه حضوری آنان به صندوق بازنشستگی کشوری و ذی‌حسابان دستگاه‌های دولتی و نیز تحقق دولت الکترونیکی، صندوق بازنشستگی کشوری، خدمات مربوط به ثبت درخواست و صدور گواهی/ضمانت کسر از حقوق را به صورت الکترونیکی انجام می‌دهد. پس از ثبت درخواست و بررسی آن، کلیه فرایندهای اداری (تأیید یا عدم تأیید درخواست، ارسال گواهی برای متقاضی و اصالت‌سنجی گواهی بوسیله بانک) از طریق پیامک به شماره همراه متقاضی ارسال خواهد شد. گواهی‌ صادر شده از طریق پست به نشانی متقاضیان محترم فرستاده می‌شود. شرایط عمومی صدور گواهی / ضمانت کسر از حقوق وضعیت پرونده متقاضی می بایست جاری باشد. گواهی صرفا برای بازنشسته یا موظف صادر خواهد شد. در صورتی که موظف دختر باشد صرفا گواهی دریافت حقوق صادر می شود و تعهد کسر از حقوق صادر نخواهد شد. مبلغ هر قسط گواهی مورد تقاضا، نمی تواند از سقف مجاز تعیین شده بیشتر باشد. سقف مجاز برای هر متقاضی برابر است با شصت درصد مبلغ حکم به کسر اقساط تسهیلات دریافتی از صندوق و دستگاه و همچنین کسر اقساط گواهی های قبلی صادر شده. مبلغ خالص دریافتی متقاضی طبق فیش ارائه شده صندوق بازنشستگی باید حداقل 5/000/000 ریال باشد. در مورد گواهی ضمانت، اطلاعات وام گیرنده باید به طور کامل وارد شود. همچنین بانک ها و مؤسسات مالی دارای مجوز از بانک مرکزی جهت استعلام صحت گواهی و اعتبار سنجی آن می توانند به درگاه خدمات الکترونیک صندوق بازنشستگی کشوری(https://www.sabasrm.ir/salary-deduction-letter/) مراجعه نمایند.
نوع خدمت: تعاملی
نحوه ارائه خدمت:
طرح یاری
شرح خدمت:
صندوق بازنشستگی کشوری به منظور رفاه حال بازنشستگان و وظیفه‌بگیران ارجمند، طرح‌های رفاهی و معیشتی گوناگونی را به اجرا گذاشته که پیوسته بر شمار آن‌ها افزوده می‌شود. در فهرست مندرج در سایت خدمات الکترونیک صندوق بازنشستگی کشوری به آدرس https://www.sabasrm.ir/yaari-project/ با کلیک روی عنوان هر طرح می‌توانید با شرح خدمت و چگونگی استفاده از آن آشنا شوید.
نوع خدمت: تعاملی
نحوه ارائه خدمت:
راهنمای خدمات
شرح خدمت:
راهنمای خدمات
نوع خدمت: اطلاع رسانی
نحوه ارائه خدمت:
دریافت فیش حقوقی
شرح خدمت:
بازنشستگان و موظفین گرامی می توانند جهت دریافت فیش حقوقی خود با ریز جزئیات به درگاه خدمات الکترونیکی صندوق بازنشستگی کشوری به آدرس https://www.sabasrm.ir مراجعه نمایند.
نوع خدمت: یکپارچه سازی
نحوه ارائه خدمت:
دریافت حکم حقوق
شرح خدمت:
بازنشستگان و موظفین گرامی می توانند جهت دریافت حکم حقوقی خود به درگاه خدمات الکترونیکی صندوق بازنشستگی کشوری به آدرس https://www.sabasrm.ir مراجعه نمایند.
نوع خدمت: یکپارچه سازی
نحوه ارائه خدمت:
خرید قسطی لوازم آشپزخانه توکار
شرح خدمت:
پیرو امضای تفاهم‌نامه صندوق بازنشستگی کشوری با شرکت صنایع استیل البرز (تأمین‌کننده و فروشنده لوازم خانگی توکار آشپزخانه) این امکان فراهم شده است تا بازنشستگان و وظیفه‌بگیران گرامی بتوانند کالاهای مورد نیاز خود را به صورت اقساط خریداری کنند.
نوع خدمت: تعاملی
نحوه ارائه خدمت:
خدمات گردشگری و سفر
شرح خدمت:
طی تفاهم‌نامه میان صندوق بازنشستگی کشوری با شرکت خدمات مسافرتی پرشین گلف، این امکان فراهم گردید تا بازنشستگان و وظیفه بگیران از خدمات گردشگری در قالب کمک هزینه سفر بهره مند شوند.
نوع خدمت: اطلاع رسانی
نحوه ارائه خدمت:
خدمات زیارت اربعین حسینی
شرح خدمت:
صندوق بازنشستگی کشوری با هدف تسهیل حضور پرشور بازنشستگان عزیز کشوری در راهپیمایی عظیم اربعین حسینی از طریق مهیا کردن محل استراحت و اسکان زائرین بازنشسته این صندوق و خانواده آنان، مجموعه‌ای از خدمات زیارتی شامل برپایی موکب، اسکان بازنشستگان مشترک این صندوق و خانواده آنان و برنامه‌های فرهنگی را ارائه می‌کند. این صندوق جهت تسهیل عزیمت زائرین به کربلای معلا و حضور در راهپیمایی عظیم اربعین حسینی اقدام به مشارکت در برپایی موکب‌هایی در شهرهای کربلا، نجف و مسیر نجف به کربلا در کشور عراق کرده است تا همراه با زائرین حسینی به ویژه بازنشستگان عزیز در این مراسم معنوی و باشکوه مشارکت کند.
نوع خدمت: تعاملی
نحوه ارائه خدمت:
تسهیلات مالی
شرح خدمت:
وام ضروری وام ازدواج وام حمایت از پایان‌نامه دانشجویی فرزندان بازنشستگان
نوع خدمت: تراکنشی
نحوه ارائه خدمت:
بیمه تکمیلی درمان
شرح خدمت:
به منظور ارتقاء خدمات رفاهی در بخش درمان و کاهش هزینه‌های درمانی برای بازنشستگان و وظیفه‌بگیران صندوق بازنشستگی کشوری، امکان بهره‌مندی از خدمات بیمه تکمیلی وجود دارد. خدمات بیمه تکمیلی به صورت جبران بخشی از هزینه‌های درمانی بیمه‌گذاران ارائه می‌شود. دارندگان بیمه‌نامه تکمیلی درمان در صورت مراجعه به مراکز درمانی، اعم از مراکز طرف قرارداد با شرکت بیمه‌گر یا دیگر مراکز درمانی، از تعهدات بیمه تکمیلی برخوردار خواهند شد. روش دریافت خدمات بیمه تکمیلی روش دریافت خدمات بیمه تکمیلی به فراخور مرکز درمانی که بیمه‌گذار به آن مراجعه کند و اینکه آن مرکز طرف قرارداد بیمه تکمیلی باشد، متفاوت خواهد بود. روش اول: هزینه‌های درمانی برای دارندگان بیمه تکمیلی درمان به هنگام مراجعه به مراکز درمانی که طرف قرارداد با شرکت بیمه‌گر تکمیلی (شرکت آتیه سازان حافظ) باشند، مستقیما از سوی شرکت بیمه‌گر پرداخت می‌شود و نیازی به مراجعه بیمه‌گذاران به نمایندگی‌های شرکت نیست. در صورتی که مراکز درمانی مورد نظر، طرف قرارداد با بیمه پایه سلامت هم باشند، مراجعه کنندگان در عمل از حق بیمه در دو سطح بیمه پایه سلامت و بیمه تکمیلی درمان برخوردار بوده و تنها موظف به پرداخت فرانشیز (بخشی از هزینه درمانی که بر عهده شخص ‌بیمه‌گذار است) خواهند شد. در صورت مراجعه بیمه‌گذاران به آن دسته از مراکز درمانی دولتی که علاوه بر همکاری با شرکت بیمه‌گر (شرکت آتیه سازان حافظ)، همچنان مجری «طرح تحول نظام سلامت» نیز هستند، با توجه به اینکه این مراکز درمانی طرف قرارداد با بیمه پایه‌ سلامت بوده‌اند، مراجعه کنندگان در عمل کمترین مقدار فرانشیز را پرداخت خواهند کرد. روش دوم: در صورت مراجعه به مراکز درمانی که طرف قرارداد بیمه تکمیلی درمان نیستند، دریافت هزینه‌های درمانی بیمه تکمیلی به این ترتیب صورت می‌گیرد: نخست بیمه‌شده به هنگام ترخیص از مرکز درمانی خود شخصا هزینه‌های درمانی را پرداخت کرده و برای دریافت مبلغ مورد تعهد بیمه تکمیلی به یکی از شعب شرکت بیمه‌گزار مراجعه می‌کند. بیمه‌شدگان علاوه بر اصل رسید مبلغی که برای خدمات درمانی پرداخت کرده‌اند، باید مدارک زیر را برای ارائه به نمایندگی شرکت بیمه‌گر تکمیلی درمان (شرکت آتیه سازان حافظ) تهیه کنند. مدارک مورد نیاز برای دریافت هزینه‌های بستری اصل و تصویر صفحه اول دفترچه بیمه پایه (متعلق به بیمار به عنوان بیمه شده اصلی). کارت ملی (متعلق به بیمار به عنوان بیمه شده اصلی). اصل صورتحساب بیمارستان و پزشکان (ممهور به مهر بیمارستان). گواهی پزشک معالج مبنی بر شرح درمان‌های انجام شده، همراه با قید تعداد روزهای بستری (ممهور به مهر پزشک معالج). گواهی دیگر پزشکان معالج مبنی بر نوع درمان‌های انجام شده (ممهور به مهر پزشکان). برگه شرح عمل (ممهور به مهر پزشک یا جراح) و برگه بیهوشی ( ممهور به مهر متخصص بیهوشی). اصل فاکتور مربوط به ریزِ دارو و لوازم مصرفی در بیمارستان (ممهور به مهر واحد مربوطه) یا فاکتور خرید وسیله (ممهور به مُهر جراح و اتاق عمل و بیمارستان و شرکت فروشنده کالا). اصل فاکتور ریز آزمایشات و رادیولوژی و مانند آن (ممهور به مهر واحد مربوطه). برگه شرح حال بیمار (خلاصه پرونده). سایر موارد مندرج در صورتحساب بیمارستان ارائه گواهی مبلغ پرداختی سازمان‌های بیمه‌گر پایه (در صورتی‌که اصل سند درمانی به بیمه گر پایه ارائه شده باشد).
نوع خدمت: تعاملی
نحوه ارائه خدمت:
اعطای تسهیلات قرض‌الحسنه به بازنشستگان متقاضی زیارت اربعین
شرح خدمت:
به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل صندوق بازنشستگی کشوری، تسهیلات مالی سفر برای راهپیمایی اربعین، به مبلغ 4 میلیون تومان با بازپرداخت یک ساله و کارمزد 4 درصد و در دو شکل به متقاضیان ارائه می‌شود. بازپرداخت این تسهیلات یک ماه پس از پرداخت از حقوق فرد بازنشسته کسر خواهد شد.
نوع خدمت: اطلاع رسانی
نحوه ارائه خدمت:
<<   <  1  >   >>  
Powered by DorsaPortal